یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

فیروز آبادی در بازدید از فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام

تهیه طرح جامع منطقه پیام مبتنی بر اقتصاد ICT و شبکه های اجتماعی در اولویت

فرودگاه پيام - پست

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰


دبیر شورای عالی فضای مجازی در بازدید از فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: باید تهیه و تدوین طرح جامع و تفصیلی منطقه مبتنی بر اقتصاد ICTو شبکه های اجتماعی، تعریف و تبیین مزیت های رقابتی آن در اولویت قرار گیرد.

وایمکس نیوز - فیروزآبادی، ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی پیام با داشتن فرودگاه بین المللی و همجواری با تهران یک فرصت استثنایی برای فعالیت های حوزه ICT است.
وی اضافه کرد: این منطقه با ویژگی هایی که دارد نقطه مناسبی برای ایجاد یک شهر مدرن مبتنی بر فناوری های نو است.
دکتر فیروزآبادی اظهار داشت: برای ایجاد انگیزه برای شرکت ها و موسسات فعال داخلی و خارجی در حوزه ICT جهت استقرار و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام باید براساس طرح جامع، زیرساخت های مورد نیاز ایجاد شود.
دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: استفاده از رسانه های مجازی روز به روز بیشتر می شود، بنابراین ایجاد مدیا سیتی برای توسعه فعالیت رسانه ها به ویژه رسانه های دیجیتال در کشور ضروری است و این منطقه ظرفیت خوبی برای ایجاد آن را دارد.
در این نشست دکتر زرندی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام برنامه های توسعه ی فعالیت های این منطقه به ویژه در حوزه ICT و هوافضا را بیان کرد و از آمادگی این مجموعه منحصر به فرد برای استقرار شرکت های بین المللی حوزه ict و رسانه با ارایه تسهیلات تشویقی خبر داد.
در پایان دبیر شورای عالی فضای مجازی از شهرک صنعتی و بخش های مختلف فرودگاه بازدید نمود.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو